Respublikos g. 94, LT-42136, Rokiškis Tel. (8 458) 71 233, faks. (8 458) 71 420. Įstaigos kodas 188772248
 

Kontaktai

Paieška
 
 

LATLIT Interreg

 
 

Kultūros sostinė

 
 

Rokiškio autobusų parkas

 
 

bck
kovas 2020
fow
P
A
T
K
P
Š
S
24
25
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Renginys
Paroda
Konferencija
Diskoteka
Festivalis
Spektaklis
Visos kategorijos
 

Prisijungti

 

Svetainės lankomumas

Viso apsilankė44908795
Šiandien20052
Dabar naršo96
 

Naujienos

Gyventojams

Turistams

Verslininkams

Gyvenimo atvejais

#STOP #koronavirusui

#STOP #koronavirusui

2020-03-27

Nors situacija dažnai keičiasi ne dienomis, o valandomis, tačiau rajono meras R. Godeliauskas pateikia aktualiausią susistemintą informaciją apie situaciją Rokiškio rajone:

Informuojame, kol kas koronaviruso atvejų rajone kol kas neturime.

Esame nupirkę didelį kiekį dezinfekcinio skysčio. Pirmą siuntą 600 ltr, nedelsiant išdalinome gydymo įstaigoms, soc.paramos centrui, policijai, priešgaisrinei tarnybai, autobusų parkui, seniūnijoms. Šią savaitę nupirkome dar 1750 litrų. Dezinfekcinis skystis nupirktas mūsų įstaigoms ir spec. tarnyboms. Didelę dalį skyrėme daugiabučių namų laiptinių dezinfekcijai. Dar 800 ltr. gauta iš rezervo.

GYVENTOJŲ DĖMESIUI BENDROJI KONTAKTINĖ INFORMACIJA!

GYVENTOJŲ DĖMESIUI BENDROJI KONTAKTINĖ INFORMACIJA!

2020-03-27

1. Kontaktai

2. Pirminė teisinė pagalba karantino metu

3. Laikino karantinavimo vietos

4. Švietimo informacija karantino metu

 

VISKAS APIE KAUKES

VISKAS APIE KAUKES

2020-03-27

✅ Medžiaginę kaukę galima dėvėti trumpai – vos 1–2 val., ir keisti pajutus drėgmę. Būtina po dėvėjimo ją išskalbti;

✅ Skalbti rankomis rekomenduojama ūkiško muilo tirpale;

✅ Skalbimo mašinoje skalbti aukštoje 60-70 laipsnių temperatūroje ir ne trumpiau nei 25 minutes (be minkštiklių);

✅ Jei kaukė pagaminta iš medvilnės, marlės, galima 1–2 minutes ją pavirinti;

✅ Išskalbus pakabinti, kad išdžiūtų arba išlyginti iki sausumo.

Primename, medžiaginės kaukės virusus ir bakterijas sulaiko mechaniškai apie 50 proc., tad vien kaukės dėvėjimas jūsų neapsaugos. Būtina laikytis rankų higienos, kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo, bent dviejų metrų atstumo tarp žmonių, o karantino metu laiką praleisti namuose.

DARBAS IR ŠEIMA

DARBAS IR ŠEIMA

2020-03-27

1. Ką daryti individualia veiklą vykdantiems gyventojams kurių veikla dabar ribojama

2. Pagalba senjorams

3. Karantino metu psichologinė pagalba bus teikiama nuotoliniu būdu

4. Dezinfekcinis skystis netik nauda bet ir pavojai 

5. Pasiūlytos priemonės kaip organziuoti darba ekstremalios situacijos metu 

Dezinfekuoti, dezinfekuoti ir dar kartą dezinfekuoti!!!

Dezinfekuoti, dezinfekuoti ir dar kartą dezinfekuoti!!!

2020-03-27

Siekiant suvaldyti naujojo koronaviruso (COVID-19) grėsmes, rekomenduojame, kaip tinkamai prižiūrėti bendro naudojimo patalpas – laiptines!

SVARBI INFORMACIJA GYVENTOJAMS IR GRĮŽUSIEMS IŠ UŽSIENIO!

SVARBI INFORMACIJA GYVENTOJAMS IR GRĮŽUSIEMS IŠ UŽSIENIO!

2020-03-26

NETURINTIEMS GALIMYBIŲ IZOLIUOTIS NAMUOSE

S A V I I Z O L I A C I J A – svarbiausia priemonė, padėsianti išvengti koronaviruso plitimo, privaloma – 14 DIENŲ

EKSTREMALIŲ SITUACIJŲ KOMISIJOS PIRMININKAS – savivaldybės administracijos direktorius Andrius Burnickas, tel. (8 458) 71 365,  mob. tel. 8 691 17 214, e. p. a.burnickas@post.rokiskis.lt

OPERACIJŲ CENTRO VADOVAS – Vitalis Giedrikas, tel. 8 667 42 027

KARŠTOJI LINIJA - 1808

Svarbi informacija!

Svarbi informacija!

2020-03-26

Situacijai, susijusiai su COVID-19 valdymu, naudojamos savivaldybės administracijos išlaidoms biudžete skirtas lėšas, todėl biudžeto perskirstymas kol kas nereikalingas. Save izoliuoti turintiems asmenims apgyvendinti, ekstremalių situacijų komisijos sprendimu perimtas Rokiškio technologijos, verslo ir žemės ūkio mokyklos bendrabutis. Šiuo metu šiam tikslui yra galimybė naudoti tiek J. Tumo-Vaižganto, tiek minėtą bendrabučį. Bendraujama su viešbučių, poilsio, apgyvendinimo namų savininkais dėl galimybės sudaryti sutartis ir esant poreikiui, apgyvendinti save izoliuoti neturinčius galimybių asmenis.

 
 

Vartotojų teisių apsauga

Spausdinti

Vartotojas – fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (asmeniniais tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis (t. y. perkantis prekes bei paslaugas).

Vartojimo sutartimi verslininkas įsipareigoja perduoti vartotojui prekes nuosavybės teise arba suteikti paslaugas vartotojui, o vartotojas įsipareigoja priimti prekes ar paslaugas ir sumokėti jų kainą.

Vartotojas turi teisę:

1)     savo nuožiūra įsigyti ir naudoti prekes bei paslaugas (pasirinkti pardavėją, paslaugų teikėją);

2)     įsigyti saugias, tinkamos kokybės prekes ar paslaugas;

3)     gauti teisingą ir visapusišką informaciją valstybine kalba apie parduodamas prekes, teikiamas paslaugas;

4)     gauti informaciją apie savo teisių įgyvendinimo ir gynimo tvarką;

5)     į pažeistų teisių gynimą ir į turtinės ir neturtinės žalos (nuostolių) atlyginimą;

6)     kreiptis dėl pažeistų teisių gynimo į ginčus nagrinėjančias institucijas ar teismą;

7)     jungtis į vartotojų asociacijas;

8)     į švietimą vartojimo srityje;

9)     į ekonominių interesų apsaugą ir kt.

Vartojimo ginčas – iš vartojimo sutarties kilęs vartotojo ir pardavėjo ar paslaugų teikėjo nesutarimas dėl įsigytų prekių ar paslaugų, kurio metu vartotojas reiškia turtinį reikalavimą pardavėjui ar paslaugos teikėjui.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užtikrina vartotojų teisių apsaugą, ne teismo tvarka sprendžia vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčus, prižiūri, ar rinkai tiekiami ne maisto produktai atitinka ne maisto produktų saugą, kokybę, ženklinimą nustatančių teisės aktų reikalavimus, įstatymų nustatyta tvarka kontroliuoja sutarčių standartines sąlygas ir ginčija nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas, atlieka turizmo paslaugų teikėjų veiklos priežiūrą, vykdo reklamos priežiūrą, tiria nesąžiningą komercinę veiklą, taiko įstatymų nustatytas poveikio priemones, gina vartotojų viešąjį interesą ir kt.

Kur kreiptis dėl ginčo su pardavėju ar paslaugos teikėju?

Vartotojas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti (pavyzdžiui, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą, negavus visų ar dalies prekių ar paslaugų, dėl pardavėjo ar paslaugos teikėjo veiksmų patyrus materialinę žalą ar kt.), vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 1 dalimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Verslininkas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jeigu pardavėjas ar paslaugos teikėjas netenkina vartotojo reikalavimo, jį tenkina iš dalies, arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo alternatyvia (ginčų sprendimo ne teisme) tvarka (nuoroda į kreipimosi tvarką: http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html).

Kitos vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos:

1) Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba – vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų arba pašto paslaugos teikėjų ginčai dėl Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo reglamentuojamų santykių;

2) Lietuvos bankas – vartojimo ginčai dėl finansinių paslaugų, nurodytų Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatyme;

3) Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija – vartotojų ir energetikos įmonių, geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo įmonių ginčai dėl apmokėjimo už suvartotą energiją ar paslaugas, dėl valstybės reguliuojamų kainų ir (ar) tarifų taikymo, dėl energetikos įmonių veiklos ar neveikimo tiekiant, skirstant, perduodant, laikant energiją, dėl prisijungimo, energijos ir energijos išteklių tiekimo srautų balansavimo, taip pat kiti vartotojų ir energetikos įmonių ginčai energetikos srityje, nepriskirti Valstybinei energetikos inspekcijai prie Energetikos ministerijos;

4) Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos – vartotojų ir energetikos įmonių ginčai dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių naudojimo, energijos tiekimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo, taip pat vartotojų ir energijos taupymo paslaugų teikėjų ginčus dėl energijos taupymo paslaugų teikimo;

5) Lietuvos advokatūros advokatų taryba ar jos sudarytas organas – vartotojų ir advokatų ginčai dėl teisinių paslaugų.

Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas vartotojo prašymą išnagrinėja ir sprendimą priima ne vėliau kaip per 90 dienų nuo to laiko, kai gavo šio Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 dalyje nurodytus dokumentus, jeigu kiti įstatymai nenumato kitaip. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą vartotojo prašymo nagrinėjimas negali būti baigtas, ginčus nagrinėjanti institucija gali terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 30 dienų.

Kilo klausimų? Daugiau informacijos galite rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje www.vvtat.lt, taip pat konsultacijų telefonu (85) 262 67 60.“

Maloniai prašome Lietuvos savivaldybių asociacijos tarpininkauti dėl minėtos informacijos perdavimo savivaldybėms. Kilus papildomų klausimų dėl skelbiamos informacijos turinio ar skelbimo formos, prašome kreiptis el. paštunatalija.jarmulkovic@vvtat.lt.            

Informaciją atnaujino: Ignas Žilėnas,
Informacija atnaujinta: 2019-05-14 15:13
 
 

Kaip mus rasti?

Respublikos g. 94, LT-42136, Rokiškis Tel. (8 458) 71 233, faks. (8 458) 71 420 Biudžetinė įstaiga Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 188772248

Aktuali informacija

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „elektroniniai valdzios vartai“

 

 

 

 

 

 

 

DARBO LAIKAS

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį — nuo 8 val. iki 17 val. Penktadienį — nuo 8 val. iki 15 val. 45 min. Pietų pertraukos laikas — nuo 12 val. iki 12 val. 45 min.

©2015 Rokiškis Sprendimas: Fresh Media. Naudojama EasyWeb 3.2 sistema