Respublikos g. 94, LT-42136, Rokiškis Tel. (8 458) 71 233, faks. (8 458) 71 420. Įstaigos kodas 188772248
 

Kontaktai

Paieška
 
 

LATLIT Interreg

 
 

Kultūros sostinė

 
 

Rokiškio autobusų parkas

 
 

bck
rugsėjis 2019
fow
P
A
T
K
P
Š
S
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Renginys
Paroda
Konferencija
Diskoteka
Festivalis
Spektaklis
Visos kategorijos
 
 

Svetainės lankomumas

Viso apsilankė35313955
Šiandien27973
Dabar naršo476
 

Naujienos

Gyventojams

Turistams

Verslininkams

Gyvenimo atvejais

Tradicija tęsiasi – bus išrinkti geriausi Lietuvos Respublikos Konstitucijos žinovai

Tradicija tęsiasi – bus išrinkti geriausi Lietuvos Respublikos Konstitucijos žinovai

2019-09-19

Teisingumo ministerija jau tryliktus metus organizuoja visuotinę teisinių žinių įvertinimo akciją – Konstitucijos egzaminą. Tūkstančius pilietiškų dalyvių kasmet pritraukiantį konkursą globoja Jo Ekscelencija Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda...

Rokiškio krašto muziejus kviečia į mokslinę konferenciją!

Rokiškio krašto muziejus kviečia į mokslinę konferenciją!

2019-09-17

2019 m. rugsėjo 18 d. 10 val. Rokiškio krašto muziejus kviečia į tarptautinę mokslinę konferenciją „ROKIŠKIO KRAŠTO KULTŪROS IŠTAKOS“, skirtą 2019 m. Lietuvos kultūros sostinės dvarų kultūros mėnesiui.

Informacija dėl keleivinio traukinio maršruto Šiauliai – Rokiškis tvarkaraščio pakeitimo!

Informacija dėl keleivinio traukinio maršruto Šiauliai – Rokiškis tvarkaraščio pakeitimo!

2019-09-17

AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcija spalio mėnesio pabaigoje tvirtins naują tvarkaraštį maršrutu Šiauliai – Rokiškis.

Siūloma, kad keleivinis traukinys Šiauliai – Rokiškis važiuotų kiekvieną savaitės dieną tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais. Traukinys iš Rokiškio išvyktų  5 val. ryto ir Šiauliuose būtų 7 val. 30 min. Iš Šiaulių į Rokiškį traukinys išvyktų 17 val. 30 min. ir Rokiškyje būtų 20 val.

Tokiu būdu būtų sudaryta galimybė kiekvieną dieną traukiniu pasiekti Kupiškį, Panevėžį, Radviliškį, Šiaulius ir tą pačią dieną grįžti atgal į Rokiškį.

Kviečiame rokiškėnus aktyviai išsakyti nuomonę dėl siūlomo būsimo tvarkaraščio.

 

Dėkojame visiems, dalyvavusiems konferencijoje „Savanoriška tarnyba - investicija į save"!

Dėkojame visiems, dalyvavusiems konferencijoje „Savanoriška tarnyba - investicija į save"!

2019-09-16

Į savanorišką tarnybą turėtume žiūrėti kaip į kūrybiškumo, analitinio mąstymo, lankstumo, iškilusių problemų sprendimų įgūdžių ugdymą – tai gebėjimai, kurių ateityje nepakeis jokia technologija ir joks robotas!

 

Vilniaus universiteto bibliotekos diena Rokiškio Juozo Keliuočio viešojoje bibliotekoje!

Vilniaus universiteto bibliotekos diena Rokiškio Juozo Keliuočio viešojoje bibliotekoje!

2019-09-16

Rugsėjo 13 d. rokiškėnai turėjo galimybę susipažinti su paroda „Rokiškio krašto istorijos pėdsakai Vilniaus universiteto bibliotekos dokumentuose". Tarp parodos unikalių eksponatų – kunigo, švietėjo Jono Katelės romano ir Mykolo Romerio dienoraščio rankraščiai, Antano Strazdo dainų jubiliejinis rinkinys ir vienintelė tikra Strazdelio nuotrauka, M. K. Radvilos žemėlapis, Juozo Keliuočio laiškas Vaižgantui, Žobiškio parapijos steigimo raštas, Konstantinavos ir Laukupio dvarų inventoriaus sąrašas, Rokiškio Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios 1849 m. kronika, Petro Jakšto studijų knygelė irk t. 

 
 

Naujienos

Spausdinti

DĖL INFORMACIJOS APIE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGĄ

2019-05-13

Vartotojas – fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (asmeniniais tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis (t. y. perkantis prekes bei paslaugas).

Vartojimo sutartimi verslininkas įsipareigoja perduoti vartotojui prekes nuosavybės teise arba suteikti paslaugas vartotojui, o vartotojas įsipareigoja priimti prekes ar paslaugas ir sumokėti jų kainą.

Vartotojas turi teisę:

1)     savo nuožiūra įsigyti ir naudoti prekes bei paslaugas (pasirinkti pardavėją, paslaugų teikėją);

2)     įsigyti saugias, tinkamos kokybės prekes ar paslaugas;

3)     gauti teisingą ir visapusišką informaciją valstybine kalba apie parduodamas prekes, teikiamas paslaugas;

4)     gauti informaciją apie savo teisių įgyvendinimo ir gynimo tvarką;

5)     į pažeistų teisių gynimą ir į turtinės ir neturtinės žalos (nuostolių) atlyginimą;

6)     kreiptis dėl pažeistų teisių gynimo į ginčus nagrinėjančias institucijas ar teismą;

7)     jungtis į vartotojų asociacijas;

8)     į švietimą vartojimo srityje;

9)     į ekonominių interesų apsaugą ir kt.

Vartojimo ginčas – iš vartojimo sutarties kilęs vartotojo ir pardavėjo ar paslaugų teikėjo nesutarimas dėl įsigytų prekių ar paslaugų, kurio metu vartotojas reiškia turtinį reikalavimą pardavėjui ar paslaugos teikėjui.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užtikrina vartotojų teisių apsaugą, ne teismo tvarka sprendžia vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčus, prižiūri, ar rinkai tiekiami ne maisto produktai atitinka ne maisto produktų saugą, kokybę, ženklinimą nustatančių teisės aktų reikalavimus, įstatymų nustatyta tvarka kontroliuoja sutarčių standartines sąlygas ir ginčija nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas, atlieka turizmo paslaugų teikėjų veiklos priežiūrą, vykdo reklamos priežiūrą, tiria nesąžiningą komercinę veiklą, taiko įstatymų nustatytas poveikio priemones, gina vartotojų viešąjį interesą ir kt.

Kur kreiptis dėl ginčo su pardavėju ar paslaugos teikėju?

Vartotojas, manantis, kad jo teisės ir teisėti interesai buvo pažeisti (pavyzdžiui, įsigijus nekokybišką prekę ar paslaugą, negavus visų ar dalies prekių ar paslaugų, dėl pardavėjo ar paslaugos teikėjo veiksmų patyrus materialinę žalą ar kt.), vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 1 dalimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ar paslaugos teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Verslininkas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jeigu pardavėjas ar paslaugos teikėjas netenkina vartotojo reikalavimo, jį tenkina iš dalies, arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo alternatyvia (ginčų sprendimo ne teisme) tvarka (nuoroda į kreipimosi tvarką: http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html).

Kitos vartojimo ginčus nagrinėjančios institucijos:

1) Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba – vartotojų ir elektroninių ryšių paslaugų teikėjų arba pašto paslaugos teikėjų ginčai dėl Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo ir Lietuvos Respublikos pašto įstatymo reglamentuojamų santykių;

2) Lietuvos bankas – vartojimo ginčai dėl finansinių paslaugų, nurodytų Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatyme;

3) Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija – vartotojų ir energetikos įmonių, geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo įmonių ginčai dėl apmokėjimo už suvartotą energiją ar paslaugas, dėl valstybės reguliuojamų kainų ir (ar) tarifų taikymo, dėl energetikos įmonių veiklos ar neveikimo tiekiant, skirstant, perduodant, laikant energiją, dėl prisijungimo, energijos ir energijos išteklių tiekimo srautų balansavimo, taip pat kiti vartotojų ir energetikos įmonių ginčai energetikos srityje, nepriskirti Valstybinei energetikos inspekcijai prie Energetikos ministerijos;

4) Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos – vartotojų ir energetikos įmonių ginčai dėl energetikos objektų, įrenginių ir apskaitos priemonių naudojimo, energijos tiekimo nutraukimo, sustabdymo ar ribojimo, taip pat vartotojų ir energijos taupymo paslaugų teikėjų ginčus dėl energijos taupymo paslaugų teikimo;

5) Lietuvos advokatūros advokatų taryba ar jos sudarytas organas – vartotojų ir advokatų ginčai dėl teisinių paslaugų.

Vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas vartotojo prašymą išnagrinėja ir sprendimą priima ne vėliau kaip per 90 dienų nuo to laiko, kai gavo šio Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 dalyje nurodytus dokumentus, jeigu kiti įstatymai nenumato kitaip. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą vartotojo prašymo nagrinėjimas negali būti baigtas, ginčus nagrinėjanti institucija gali terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 30 dienų.

Kilo klausimų? Daugiau informacijos galite rasti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje www.vvtat.lt, taip pat konsultacijų telefonu (85) 262 67 60.“

Maloniai prašome Lietuvos savivaldybių asociacijos tarpininkauti dėl minėtos informacijos perdavimo savivaldybėms. Kilus papildomų klausimų dėl skelbiamos informacijos turinio ar skelbimo formos, prašome kreiptis el. paštu natalija.jarmulkovic@vvtat.lt.            

 
 
 
 

Kaip mus rasti?

Respublikos g. 94, LT-42136, Rokiškis Tel. (8 458) 71 233, faks. (8 458) 71 420 Biudžetinė įstaiga Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre Įmonės kodas 188772248

Aktuali informacija

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „elektroniniai valdzios vartai“

 

 

 

 

 

 

 

DARBO LAIKAS

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį — nuo 8 val. iki 17 val. Penktadienį — nuo 8 val. iki 15 val. 45 min. Pietų pertraukos laikas — nuo 12 val. iki 12 val. 45 min.

©2015 Rokiškis Sprendimas: Fresh Media. Naudojama EasyWeb 3.2 sistema